TEKİLA KÜTLEMESİ: RÖNTGEN

yani biliyordum. o da biliyordu. yada bilmiyordu. bilmiyorum

yatak odasının ışıkları kapandı. saat 21.00. bu saatte yatmış olamaz. içim bir huzursuz bu gece. sabah açlığı çekiyor gibi midem. ayaklarım şişmiş. bir o kadar da başım. hey allahım, bu gece kapatılmazdı ışıkları odanın.

AÇ O IŞIKLARI!

ne oluyor? gidin gidin beynimden. laf aralarıma sızıyorum. yine ne diyeceğimi unuttum. dur dur bir dakika ışıklar yandı. nasıl heyecanlandım bak. tekila shot yaptım sanırsın. öyle bir kalbim kütledi.

nasıl bir sapıksam artık perdenin ardından attığım bakışlara tekila kütlemesi benzetmesi yapıyorum.
dur ben bunları unutmazsam yazayım. yarın posta kutuna bırakırım. yahu kadına gözetlediğimi mi yazacağım? ne malım ya. hem mal hem sapık. allah belamı versin benim. kapat kapat o ışıkları.

NASIL DAHA DUYGUSAL OLABİLİRDİ :

Yağmur yağar taş üstüne - Özlem Bulut

e be mevlam kulu sevdim seni.