Acı Bana Çünkü Böylesi Bir Diz Çöküş Beni Utancımdan Kurtarır

rüya gecenin altında uzanırken sana anlatacağım hikayenin sonunu düşlüyorum.
üzgünüm, ben, sana anlatacak sayfalar karalayamıyorum.
oysa hüzün senin en eski hikayen ve ben bunda çok iyiyim.
ben, seni sevdiğimi söyleyen tümleri cümlelerine ayıramıyorum. ne başında ne de sonunda tarih atamıyorum. korkuyorum ertelemekten, beklemekten, bitmesinden, yarına kalmaktan yarım, bitmiş yada, bilemiyorum.

etimden, yüzümden, nefesimden yaratmış olsaydı Tanrı seni böylesi canım olurdun. canı çekişirdi canımın, canım çekiştirilirdi. asılırdım bir kasabanın gözleri önünde. utanca bulanırdım zafer alkışlarıyla. ne biliyor musun, belki o zaman yazardım sana:
- acı bana!
acı bana çünkü böylesi bir diz çöküş beni utancımdan kurtarır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.