Bu bir emirdir

anlatmak ne kadar zor
gerçekten anlatmak isteyince anlatmak ne kadar da zor
dinlemeni, bilmeni istemeyince anlatmak ne kadar zor
senden yada başkasından değil kaçışlar
günah yazmışlar. günah yazılışlar
kime ne, sana ne, bana ne.
birbirimizin hayatına girdiysek bu durumu kaldırımlaştırmanın manası yok
gerçekten ne olduğunu biliyor musun yoksa bilmemek ve acı çekmek mi önceliğin?
yani merak ediyorum gerçekten
bilmek istedin mi yani sordun mu, gerçekten dinledin mi?
duymak istediklerini, içten içe duyduğunu söylediklerini diyorum, hani onları gerçekten, hani bir şekilde, hani nasılsa artık...
al, bunun gibi
bitir cümleyi hadi
uçan kuşlar, martılar değiliz
istanbul kadar büyük değilim ben
ben, küçük bir sahilim o kadar
fazlasını bekleme
insan gördüğünden fazlasını bilemiyor
hele bir de yanlış görüyorsa

hadi bitir cümleyi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.