bir başkasını sev

seni sadece yazabiliyorum. sana olan ne varsa içimde, öylece kelime biriktiriyorum. nedeni yok bunun...

ah düşünmüyor muyum sanıyorsun yada düşünüyorum, ama neden?

çok tanıdık bu duygu. acı dolu. gözlerim doluyor anlamsız, kimse görmesin diye saklıyorum. bir de sigaram yokken aklıma gelişin yok mu, seni düşünüp çekemeyişim içime, kahrediyor bu ve bunun gibi bir sürü şey..

sanıyorum bu yazılanlardan da utanacağım yarın. saçma gelecek, anlamsız gelecek, ama birşey değişmiyor sabahları, ne biliyor musun? sen... sen değişmiyorsun. birkaç zamandır bu böyle. rüyalarımda sen, şarkılarda sen, kağıtlarımda,  yastığımda, dilimde, çayımda, zeytin tanelerinde ve ne tuhaftır kalbimde...

şaşırmanı isterdim, bilmeni bunları. bir şeyi daha istiyorum ki bu çok kanatacak, böyle birşeyler yazmanı birine, bir kadına. sev. senden duymak nasıl oluyormuş bileyim. bir başkasını sev, beni nasıl severdin, ben öyle bileyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.