Bas Jan Ader

Çok konuşmaya lüzum yok burada.
Gençlik yılları olsun, eğitimi olsun, vay efendim anneciği nereliymiş değinmeyecek ve asıl mevzuya geleceğim

Başarılı ve biraz aklının karışık -kaldı ki kimin değil
böylesi karışıklığı olan yok (benim üzüntüm bundandır zira)- olduğu su götürmez ve getirmez.


Neyse ben zaten yaşadığım mateme bakarım
2. kez olmayacak dediğim şeylerin 7. kez'ine maruz kalırım
Hal bu olunca yönüm biraz değişir


" Very long sailing " demiş yolculuğuna, 60 yada 90 gün sonra dönme planları varmış

İşte burası mühim:
Denize açıldıktan 6 ay sonra İrlanda kıyılarında teknesi bulunmuş

Bas Jan Ader böyle ölmemiş olsaydı 
evet onu daha az sevecektim


     Elbette biz öpüşmeyip ağladığımız için 
ne süper kahramanlar 
ne gizem dolu insan-kahramanlar 
yitirdik

iyi oldu öldün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.